Retourneren & Garanties

Retourneren & Garanties

Alles wat je moet weten over het retourneren en onze garantie

Voldoet jouw bestelde item niet aan je verwachting? Dan kan je jouw bestelde item(s) bij ons binnen 14 dagen aanmelden per e-mail bij klantenservice@heanver.nl om je bestelling te retourneren. Binnen deze termijn heb je de mogelijkheid om het item te bekijken en beoordelen. Mocht jouw bestelde item niet aan je verwachting voldoen, mag het item onbeschadigd, ongedragen en met aangehecht label geretourneerd worden. De klantenservice zal je retouraanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. Je ontvangt een retourformulier dat ingevuld moet worden terug gemaild. Wanneer wij alle gegevens hebben ontvangen en deze zijn goedgekeurd ontvang je per e-mail een retouretiket van PostNL. Zodra je het retouretiket hebt ontvangen is het van belang dat je deze op het goed verpakte retourpakket plakt. Je kunt jouw retourpakket inleveren bij een van de vele PostNL inleverpunten. Kijk voor de dichtstbijzijnde PostNL inleverpunten via de locatiewijzer. Wanneer wij het pakket hebben ontvangen streven wij ernaar om het retour binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen. Een retour kan worden terugbetaald of worden geruild.

Het retourneren van een bestelling is gratis. Volg de instructies bij ‘’Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?‘’. HEANVÈR is niet aansprakelijk voor het beschadigen en/of zoekraken van gratis retour gestuurde artikelen. Wij adviseren jou dan ook om altijd een verzendbewijs met Track & Trace goed te bewaren.

Voor een retourformulier mag je contact opnemen met de klantenservice. We zullen je dan een retourformulier toesturen. Om de retouraanvraag compleet te maken is het van belang dat het retourformulier ingevuld naar onze klantenservice wordt terug gemaild.

Wij vinden het erg vervelend dat het door ons geleverd item niet in een goede staat is ontvangen. Neem via klantenservice@heanver.nl contact met ons op. Het werkt het snelst wanneer je direct een foto toevoegt in de e-mail. Wij gaan je klacht zo snel mogelijk voor je op te lossen!

Wanneer wij jouw geretourneerde pakket hebben ontvangen, zullen wij binnen 5 werkdagen het geld terugstorten op jouw rekening waarmee je hebt betaald.

Het kan zijn dat er iets niet helemaal goed gegaan is of niet bij ons is doorgekomen. Neem contact op onze klantenservice via klantenservice@heanver.nl. Vergeet niet je ordernummer in de e-mail te vermelden, zodat wij je zo snel mogelijk kunnen helpen.

Wat vervelend dat je nieuwe aankoop niet aan je verwachtingen voldoet. Wij lossen dit graag voor je op. Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice, gaan wij op zoek naar een passende oplossing.

SHOPPING BAG 0